pátek 6. července 2012

Müsli čokoládové


Mám ráda müsli, čokoládové, ovocné, jakékoliv. Nejraději mám sypané müsli, kde si stejně ještě přisypu obyčejné ovesné vločky, popřípadě ještě vlákninu navíc.

Tohle čokoládové müsli jsem včera koupila v Intersparu za 17kč, zaujalo mě. 
Energetická hodnota je přes 1600kj z důvodu čokolády, datlí, semínek a cornflakes (ty bych zrušila).
Dala jsem si porci nezředěnou, abych věděla jak tohle müsli chutná.
Každopádně určitě bude lepší při smíchání s vločkami. 
A rozhodně chutná daleko lépe, než to zapečené, které mám na fotu níž.
P.S. Stejně je nejlepší si umíchat vlastní směs a to buď, že si ji objednáte od jedné české firmy, popřípadě, že si nakoupíte suroviny a smícháte si je sami :)





1 komentář:

  1. Anonymní7/7/12

    Ahoj, děkuju moc za komentář na blogu! Mimochodem: máš super blog!..hezký desing a super fotky!.někdy vyzkouším to rizoto-vypadá lákavě!
    A děkuju moc za povzbuzení..máš pravdu..na té střední už jsou ty děcka rozumnější (né že bych já byla rozumná, taky nejsem žádný svatoušek :)..děkuju ještě jednou!
    Měj se...! a BOJUJ!

    OdpovědětVymazat