středa 4. července 2012

4/7/2012 jídelníček + rizoto


Vařila jsem kuřecí rizoto, bez kuřete. Kuřecí nebylo doma k nalezení. 
Takže místo živočišné bílkoviny jsem použila rostlinou v podobě fazolí.
Za půl hodiny máte skvělý rychlý oběd.

Osmahla jsem cibulku, přidala fazole v chilli omáčce - 3 lžíce, přisypala 1/2 sáčku zmražené zeleniny (kukuřice, hrášek, mrkev), okořenila (sůl, pepř, červená paprika) a zalila kuřecím vývarem (spíš náhoda, že byl uvařený, jinak bych použila vodu). Směs jsem nechala projít varem a smíchala s uvařenou rýží. Dobrou chuť.



Jídelníček:
sn: maminčina buchta, 2ks o velikosti 3x3x3 cm, káva s mlékem
ob: rizoto
sv: trocha müsli s mlékem
sv: rajčata
ve: tvaroh s brusinkami

Jo no, jím docela málo, ale nějak nemám hlad...



2 komentáře:

  1. vypadá to skvěle :) a celkově se mi moc líbí tvoje jídelníčky, jsou takové zdravé, vyvážené a hlavně toho není moc málo, jak to bohužel často bývá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda spíš pocit, že je toho málo. Klidně bych přidala daleko více bílkoviny, ale jsem líná jít do toho obchodu a koupit si. :D

      Vymazat